S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení.

Způsob dopravy:

 

Balík Na poštu - přijede na Vaši poštu, kde si jej vyzvednete, kdy se Vám to hodí: 90Kč, při platbě dobírkou 130Kč.

Balík Do ruky - přijede až k Vašim dveřím. Předem se o tom dozvíte díky SMS: 100Kč, při platbě dobírkou 140Kč.

Doporučený balík - při nákupu pouze oblečení do hodnoty 799Kč - doručení je o den, dva delší než při výběru jiné služby! 64Kč

Cenný balík - lze využít při nákupu maximálně 4 kusů zboží kromě nábytku, kočárků a cestovních postýlek. Česká pošta Vám jej doručí přímo domů, cestu balíčku lze sledovat na stránkách pošty: 80Kč, při platbě dobírkou 120Kč.

Při platbě předem:     110Kč

Při platbě na dobírku: 150Kč

U objemnějšího zboží (např. hrací centra, postýlky, některé kočárky) prosím počítejte s hmotnostním příplatkem k poštovnému, který činí 50 - 100Kč. Více se dozvíte v Obchodních podmínkách či u produktů, kterých se tento příplatek týká.

Při platbě převodem: 55Kč

Při platbě dobírkou: 95Kč

Zásilkovnu lze využít pouze pro zásilky do 5kg a menší balíčky do 70cm! Tento způsob dopravy je vhodný zejména pro oblečení nebo menší zásilky.

 

 

 

 


 

 


NOVINKY

arr3Slevy pro školská zařízení a mateřská centraŠkolkám, školám a mateřským centrám poskytujeme 5% slevu z celkové objednávky. Tato sleva je...

ZBOŽÍ V AKCI

KONTAKTY

Adulka.cz
Budkovice 143
664 91 Ivančice
tel: 776 582 556
info@adulka.cz
IČ: 87979021

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 480 Kč
skladem
naše cena 349 Kč
skladem

banner04-250x250.gif


OBCHODNÍ PODMÍNKY » Reklamace a záruka
Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a prosíme, pokud je to možné, o zjištěném poškození informovat prodejce).

2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

4. Výrobek byl poškozen působením živlů.

5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

7. Na opotřebení vzniklé běžným používáním.

Postup při reklamaci :

1. Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem nebo osobně.

2. Zboží zašlete jako obchodní balík nebo doporučeně na naši adresu (ne dobírkou).

3. V průvodním dopise označte vadu, nebo popište, jakým způsobem se projevuje.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí.

Ke zboží, které reklamujete, přiložte prosím kopii dokladu o koupi nebo jiným hodnověrným způsobem prokažte zakoupení zboží.
Zboží k reklamaci neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky budou odmítnuty a vráceny zpět na Vaši adresu! Doporučujeme, zásilku pojistit.

Reklamace uplatňujte na adrese: Pod Hájkem 109/89, 664 91  Ivančice

§ 616 Shoda s kupní smlouvou:

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)

(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.