S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení.

Způsob dopravy:

 

Balík Na poštu - přijede na Vaši poštu, kde si jej vyzvednete, kdy se Vám to hodí: 90Kč, při platbě dobírkou 130Kč.

Balík Do ruky - přijede až k Vašim dveřím. Předem se o tom dozvíte díky SMS: 100Kč, při platbě dobírkou 140Kč.

Doporučený balík - při nákupu pouze oblečení do hodnoty 799Kč - doručení je o den, dva delší než při výběru jiné služby! 64Kč

Cenný balík - lze využít při nákupu maximálně 4 kusů zboží kromě nábytku, kočárků a cestovních postýlek. Česká pošta Vám jej doručí přímo domů, cestu balíčku lze sledovat na stránkách pošty: 80Kč, při platbě dobírkou 120Kč.

Při platbě předem:     110Kč

Při platbě na dobírku: 150Kč

U objemnějšího zboží (např. hrací centra, postýlky, některé kočárky) prosím počítejte s hmotnostním příplatkem k poštovnému, který činí 50 - 100Kč. Více se dozvíte v Obchodních podmínkách či u produktů, kterých se tento příplatek týká.

Při platbě převodem: 55Kč

Při platbě dobírkou: 95Kč

Zásilkovnu lze využít pouze pro zásilky do 5kg a menší balíčky do 70cm! Tento způsob dopravy je vhodný zejména pro oblečení nebo menší zásilky.

 

 

 

 


 

 


NOVINKY

arr3Slevy pro školská zařízení a mateřská centraŠkolkám, školám a mateřským centrám poskytujeme 5% slevu z celkové objednávky. Tato sleva je...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 1 761 Kč
na objednávku
naše cena 299 Kč
skladem

KONTAKTY

Adulka.cz
Budkovice 143
664 91 Ivančice
tel: 776 582 556
info@adulka.cz
IČ: 87979021

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 299 Kč
skladem
naše cena 725 Kč
skladem

banner04-250x250.gif


OBCHODNÍ PODMÍNKY » Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Provozovatelem internetového obchodu www.adulka.cz je

Petra Doskočilová

IČ: 87979021

Nejsme plátci DPH

Živnostenský list vydal živnostenský úřad v Ivančicích.

 

Doručovací adresa firmy a výdejní místo pro osobní odběr:

Budkovice 143

664 91 Ivančice

 

E-mail: adulkashop@seznam.cz

Tel.: 776 582 556

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dní.

 

Zasíláme pouze v rámci ČR!

 

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky stanovují pravidla obchodního kontaktu mezi internetovým obchodem www.adulka.cz zastoupeným Petrou Doskočilovou (Pod Hájkem 109/89, 664 91 Ivančice, IČ: 87979021) a kupujícím.

Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která učiní objednávku prostřednictvím internetového obchodu Adulka.cz.

Kupující odesláním či učiněním závazné objednávky stvrzuje, že níže uvedené obchodními podmínky jsou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi ním a prodávajícím, a dále že se s nimi řádně seznámil, jsou mu jasné, srozumitelné a zavazuje se jimi řídit.

Tímto okamžikem zároveň kupující stvrzuje, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky platné v okamžiku učinění či odeslání objednávky.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01.01.2014.

Všechny ceny v internetovém obchodě www.adulka.cz jsou konečné, nejsme plátci DPH.

Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

 

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány jako konečné, nejsme plátci DPH, kromě nákladů na doručení.

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny níže, včetně všech poplatků.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

ZBOŽÍ ZASÍLÁME POUZE V RÁMCI ČR!

 

Předmět kupní smlouvy

Uzavřením kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami vzniká prodávajícímu závazek odevzdat kupujícímu objednané zboží a kupujícímu závazek zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu.

Předmětem objednávky kupujícího může být pouze zboží uvedené na webových stránkách internetového obchodu Adulka.cz

Předmětem kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím je pouze dodávka zboží uvedeného v potvrzení objednávky doručeném kupujícímu.

Předmětem závazku prodávajícího z kupní smlouvy není předvedení, instalace, sestavení nebo montáž dodávaného zboží.

 

Objednávka zboží

Řádná objednávka zboží učiněná zákazníkem je zároveň návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva se považuje za uzavřenou až v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.

Objednávka musí obsahovat zejména přesné označení kupujícího, adresu trvalého bydliště nebo sídla, dodací adresu, emailové a telefonické spojení, popř. jiné kontaktní údaje na zákazníka. Dále přesné označení druhu a počet kusů objednávaného zboží, způsob dopravy a způsob úhrady kupní ceny zboží.

 

Způsob objednání

Našim zákazníkům nabízíme tyto způsoby objednání zboží:

  • prostřednictvím webových stránek internetového obchodu Adulka.cz

 

Potvrzení objednávky

Pokud byla Vaše objednávka, uskutečněná prostřednictvím webových stránek internetového obchodu Adulka.cz, úspěšně odeslána a zapsána do databáze, zobrazí se Vám potvrzení Vaší objednávky.

Potvrzení Vaší objednávky, uskutečněné jakýmkoliv způsobem, bude také odesláno na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Potvrzení objednávky prodávajícím musí obsahovat zejména tyto údaje: identifikaci kupujícího, druh zboží, počet kusů, cenu za zboží, způsob doručení, cena za doručení zboží dopravcem a doručovací adresa. V okamžiku expedice Vaší objednávky Vám bude vždy zaslán informační e-mail, s případným komentářem.

Školkám a mateřským centrám poskytujeme 5% slevu z celkové objednávky - sleva je odečtena na konečné faktruře.

 

Storno objednávky

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového ochodu Adulka.cz, vč. objednávek uskutečněných telefonicky či elektronicky, jsou považovány za závazné.

Storno objednávky je možné poslat mailem na adresu adulkashop@seznam.cz nejpozději však do 24 hodin od objednání.

V případě, že kupující za objednané zboží již zaplatil a objednávku ve lhůtě 24hodin stornoval, prodávající se zavazuje vrátit příslušnou částku kupujícímu na jeho bankovní účet nebo poštovní poukázkou (dle dohody se zákazníkem) do 7 pracovních dnů ode dne, kdy došlo k obdržení platby.

Pokud kupující stornuje objednávku později, než ve lhůtě 24 hodin, bude prodávající takové storno akceptovat pouze po předchozí dohodě se zákazníkem a k akceptaci se předem nezavazuje.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, dále pak v případě, že se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží.

Pokud tato situace nastane, budeme Vás neprodleně kontaktovat za účelem dohody o dalším postupu.

 

Možnosti platby

Platba bankovním převodem :

Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet 3 způsoby.

1. bankovním převodem z Vašeho účtu

2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet

3. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR (číslo účtu: 2100354286/2010). Zaplacené zboží Vám bude připraveno a po obdržení platby na náš účet bude odesláno.

ÚDAJE PRO PLATBU:

Číslo účtu: 2100354286/2010 Fio Banka

Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky

Dobírkou :

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky. Při zvolení platby dobírkou se k poštovnému připočítává doběrečné ve výši 40Kč.

 

Uvedené způsoby platby nepodléhají EET.


Při nákupu za více jak 3 000 Kč upřednostňujeme platby na účet předem.

 

Doručení a poštovné

Na výběr máte z několika možností:

Česká pošta-balík Do ruky                  100,-

Česká pošta-balík Na poštu                 90,-

Česká pošta-Cenný balík 80,-

PPL dopravní společnost                      120,-

Osobní odběr                                     ZDARMA

Zvýhodněné poštovné pro oblečení        64,-

Zásilkovna 55,-

 

Zvýhodněné poštovné pro oblečení lze využít pouze při nákupu pouze oblečení (kojeneckého nebo těhotenského), nebo jednoho kusu zavinovačky. POZOR! PLATÍ POUZE PRO NÁKUP DO HODNOTY 799 KČ! Doručení Doporučeného balíku Českou poštou je delší než v ostatních způsobech dopravy. Balík může být na cestě 1-4 dny.

Zásilkovna přepravuje zásilky pouze do 5kg a 70cm!Při nadlimitní zásilce (váhově, rozměrově) Vás budeme kontaktovat pro vybrání nejvhodnějšího dopravce.

 

Při volbě platby dobírkou se k poštovnému přopočítává 40Kč, tedy celkové poštovné činí 140,-, respektive 160Kč.

Při nákupu postýlek, nábytku a hracích center se připočítává k poštovnému 100Kč, jelikož se jedná o nadměrný balík. U skluzavek a kočárků a některých postýlek příplatek činí pouze 50Kč.

Při nákupu nad 7 000,- neplatíte poštovné, pouze případný hmotností příplatek, pokud je u produktu uveden! Při nákupu nad 2 500,- Vám bude účtováno pouze poloviční poštovné!

 

Zákazník je povinen zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad tuto nesrovnalost ihned oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.

V případě, že zákazník zboží nepřevezme a po vzájemné dohodě zboží opětovně zašleme, k původní faktuře účtujeme poplatek 49 Kč.

 

Samozřejmostí je i možnost osobního odběru na adrese:

Pod Hájkem 109/89, Ivančice

 

Dodací lhůta

Dodací lhůta je 2-10 dní, dle dostupnosti uvedené v detailu každého produktu. U těhotenského a dětského oblečení  a setů do malých postýlek až 14 dní. Pokud bude zboží již vyprodáno, nebo bude dodací lhůta delší, budete o tom neprodleně informováni.

Dodací lhůta závisí především na dostupnosti zboží. Vzhledem k neustálému pohybu zboží se může stát, že některá položka se v okamžiku objednávky zobrazuje jako aktuálně dostupná, ale v okamžiku kdy dojde Vaše objednávka na řadu, může být již zboží prodáno, proto prosíme o toleranci z Vaší strany. Případně se, prosím, informujte na dostupnost telefonicky na číslech 776 582 556 nebo mailovým dotazem (adulkashop@seznam.cz). Vzhledem k vysokému počtu objednávek tyto vyřizujeme v pořadí v jakém dorazí. Jakmile objednávka dojde na řadu, zboží připravíme k expedici a následně Vás vyrozumíme mailovou zprávou o tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí či že jej odesíláme. Před osobním vyzvednutím zboží je nutno vždy vyčkat na zprávu, že je zboží připraveno k vyzvednutí!! Pokud zboží skladem není, informujeme Vás o předpokládaném termínu dodání. Obvyklá doba od odeslání objednávky po její připravenost k expedici je zpravidla 5 kalendářních dnů (je-li zboží skladem), ale může se stát, že vlivem velké poptávky bude zboží vyprodáno, pak je dodací lhůta 10 dní. V případě odeslání Českou poštou nebo PPL je třeba připočítat cca 1-2 pracovní dny na dodání na Vaši adresu.

Přesto, že je u zboží(týká se celé naší nabídky) uvedena dostupnost (2-10dní) může se stát, že zboží bude již u výrobce či dodavatele vyprodané. Bohužel nelze ohlídat zda je veškeré nabízené zboží, které nemáme aktuálně skladem mmt. dostupné i u naších dodavatelů. Pokud bude některé zboží déle nedostupné nebo zcela vyprodané, nikdy nezasíláme nekompletní objednávku bez předchozí domluvy.

V období Vánoc (říjen-listopad-prosinec) se může dodací lhůta nepatrně prodloužit.

Pokud je objednané zboží z nějakého důvodu nedostupné nebo v případě zboží na objednávku jej není možné objednat u našich dodavatelů, vyhrazujeme si právo objednávku stornovat. O stornování objednávky vždy neprodleně informujeme prostřednictvím e-mailu.

 

 

Reklamační řád, práva z vadného plnění

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a prosíme, pokud je to možné, o zjištěném poškození informovat prodejce).

2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

4. Výrobek byl poškozen působením živlů.

5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

7. Na opotřebení vzniklé běžným používáním.

Postup při reklamaci :

1. Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem nebo osobně.

2. Zboží zašlete jako obchodní balík nebo doporučeně na naši adresu (ne dobírkou).

3. V průvodním dopise označte vadu, nebo popište, jakým způsobem se projevuje.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí.

Ke zboží, které reklamujete, přiložte prosím kopii dokladu o koupi nebo jiným hodnověrným způsobem prokažte zakoupení zboží.
Zboží k reklamaci neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky budou odmítnuty a vráceny zpět na Vaši adresu! Doporučujeme, zásilku pojistit.
Reklamace uplatňujte na adrese: Adulka.cz. Pod Hájkem 109/89, 664 91  Ivančice

§ 616 Shoda s kupní smlouvou:

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)

(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Prodávající Adulka.cz neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

Výměna zboží

Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí Vám velikost nebo se Vám nelíbí barva apod.), pošlete nám zboží zpět.

Chcete-li zboží vyměnit za jinou velikost, barvu, případně chcete místo něj zaslat cokoliv jiného, přiložte prosím kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připšte, za co přesně chcete zboží vyměnit - přesný název, barva, velikost, počet kusů.

Zboží Vám co nejdříve vyměníme a zašleme. V případě výměny napřiklad těhotenských kalhot za menší či větší velikosti, poštovné při výměně k Vám hradíme my. V případě, že si místo oblečení vyberete cokoliv jiného (hračku, povlečení, potřeby pro miminko...) účtujeme při výměně poštovné 80 Kč, v případě doplatku na dobírku i doběrečné.

Pokud se rozhodnete pro výměnu, je nutné dodržet tyto základní podmínky:

1. zboží musí být odesláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zásilky

2. zboží musí být kompletní, neporušené, opatřené visačkami a v originálním obalu, 
schopné dalšího prodeje

3. zásilka musí obsahovat originál nebo kopii faktury a doprovodný dopis s požadavkem na
výměnu zboží

4. zboží nesmí být zasláno na dobírku, v takovém případě nebude převzato!

Zásilku ve vlastním zájmu pošlete jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží
(v případě ztráty, nebo znehodnocení balíku si ho budete moci s podacím lístkem na poště vyreklamovat).

 

Odstoupení od smlouvy

Kupující má dle §53 odst. 7 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.  Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se vrací, avšak pouze ve výši naší nejlevnější nabízené dopravy. Náklady na zaslání zboží, vynaložené zákazníkem při zaslání zboží zpět do e-shopu, neproplácíme.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.

  • odešlete dopis (na adresu Petra Doskočilová, Pod Hájkem 109/89, 664 91  Ivančice) nebo na email (adulkashop@seznam.cz) s textem:
    "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu)." Datum a podpis
  • zboží nechte doručit na adresu obchodu
  • zboží, které budete v rámci odstoupení od smlouvy odesílat zpět na naši adresu, odešlete nejlépe v původním obalu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
  • Vrátit lze zboží pouze nepoužité, nevyprané, čisté a nejlépe v originálním obalu (originální obal není podmínkou). V případě, že bylo již zboží použito - vypráno, vyhrazujeme si právo ponížení částky o 50% a to z toho důvodu, že zboží již nelze prodat jako nové. Nelze rovněž použité zboží vyměnit za nové.Právo odstoupit od smlouvy neplatí v případě, kdy bylo zboží už částečně spotřebováno nebo použito. Od smlouvy lze odstoupit jen v případě, že si uzavření kupní smlouvy kupující rozmyslí předtím, než začne zboží používat. 
    Rádi bychom Vás upozornili, že zboží, které je možné vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě, je možné vyzkoušet, nikoliv jej však užívat a poté je vracet jen jako odzkoušené. Lhůta 14 dní slouží k vyzkoušení zboží, avšak nemělo by se jednat o opotřebení, které bude zřejmé. Pokud se jedná o vyndání z obalu, nevzniká žádný problém. Pokud bylo zboží použito, nemá se vracet se známkami užívání.
    Dále je též potřeba při vracení zboží myslet na to, že zrušením kupní smlouvy musí obě strany vrátit vše do stavu jako před uzavřením smlouvy. V případech, kdy toho zákazník není schopen , musí počítat s tím, že bude dodavateli hradit vynaložené náklady na uvedení zboží do stavu jako před uzavřením smlouvy. Pokud byla hodnota zboží již snížena jeho použitím, poškozením nebo došlo k částečnému spotřebování či opotřebení, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu dle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. O tom, zda bude požadována náhrady škody za užití či opotřebení nebo zda bude použité zboží vráceno zpět zákazníkovi rozhodne prodejce individuálně. Zboží vrácené po 14-ti dnech je zpoplatněno min. 30% z kupní ceny, pokud prodávající neurčí jinak, zboží též nemusí přijmout.
  • při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

K odstoupení od smlouvy můžete také použít formulář, který Vám zasíláme s e-mailem o přijetí Vaší objednávky. Vyplněný  formulář nám můžete odeslat e-mailem nebo v balíku spolu se zbožím.

!Pozor, zboží v zákonné 14 denní lhůtě nám posílejte jako Doporučený balík, případně Balík do ruky nebo Obchodní balík. Balíky, které nám zašlete na dobírku, nepřebíráme!

Odstoupení od smlouvy je účinné, pokud je doručeno do 14 dnů od převzetí plnění. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, v čehož důsledku nedojde k prokazatelnému doručení odstoupení od smlouvy v uvedené lhůtě (např. pouhé zaslání vráceného zboží bez projevu vůle o odstoupení od smlouvy), nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Využijete-li odstoupení od smlouvy, bude Vám zaslána celá částka za zboží včetně nejnižšího poštovného, které je možné při objednání zboží zvolit, nikoliv však poštovné, které bylo vynaloženo Vámi při zaslání zboží zpět. Budete-li trvat na uhrazení zboží poštovní poukázkou na Vaši adresu, pak z celkové částky bude odečten poplatek za poukázku - 35Kč!

Upozorňujeme, že u matrací a postelí není možné vrátit zboží ve 14. denní lhůtě. Toto zboží se objednává na zakázku, proto se na něj ochranná lhůta nevztahuje.

V případě, že vracíte zboží nakoupené v rámci své podnikatelské či obchodní činnosti (nakupujete na své IČ, které je uvedeno na nákupním dokladu), právo na odstoupení od kupní smlouvy tím nevzniká. Obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Adresa pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zboží:

Adulka.cz

Petra Doskočilová

Pod Hájkem 109/89

66491 Ivančice

Ochrana osobních údajů

Prodávaící prohlašuje a zavazuje, že svěřená osobní data nebude bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě a nepoužije svěřená osobní data ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu Adulka.cz.

Výjimkou je dodavatelská služba, která data potřebuje za účelem doručení zásilky. Současně se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka kdykoliv jeho osobní data změní nebo vymaže ze své databáze a to i bez udání důvodu.

ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Tento souhlas je možné odvolat zasláním e-mailu na info@adulka.cz

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.


UPOZORNĚNÍ:

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.

 

Všechny ceny uvedené v e-shopu Adulka.cz jsou uvedeny včetně DPH.

 

Kontaktní údaje:

Adulka.cz

Petra Doskočilová

Budkovice 143

664 91 Ivančice

IČ: 87979021

Tel.: 776 582 556

E-mail: adulkashop@seznam.cz

Bankovní spojení pro platby: 2100354286/2010 (Fio Banka, a.s.)